ID Projekt Menedzsment
Ügyfeleink igényeit teljes körűen kielégítő, okmánykibocsátást megvalósító komplex megoldások szállítását és bevezetését kínáljuk az egész világra kiterjedően.
Integráljuk az adatfelvételezést támogató szoftvereket – legyenek azok saját fejlesztésűek vagy más gyártók termékei – a különböző biometrikus adatfelvételező eszközökkel (kamerák, ujjnyomat olvasók, aláíró padok, stb.). Az általunk szállított korszerű hardver és szoftver infrastruktúra garantálja a hatékony, biztonságos adatkezelést és kielégíti az ICAO követelményeket.
A professzionális projekt menedzsment – ami a PRINCE2 főbb elveit szem előtt tartva saját testreszabott projekt menedzsment módszertanunkra alapul – biztosítja az ügyfél követelményeinek megfelelő, az elfogadott költségvetés és ütemterv szerinti szállítást és teljesítést.
Komplex okmánykibocsátási rendszer feladatai
- A jogi környezet, a közigazgatási és dokumentum előállítási folyamatok felmérése és újratervezése.
- Informatikai rendszer megtervezése, amely magában foglalja az ügyfélszolgálatok, adatközpontok, (központi vagy elosztott) megszemélyesítési központok, valamint opcionálisan internetes igényfelvételezés és ügyfél help-desk szolgáltatás megoldását.
- A szükséges hardver- és szoftvereszközök beszerzése, az informatikai környezet kialakítása.
- Meglévő rendszerekhez szükséges interfészek kifejlesztése.
- Alkalmazások telepítése, testreszabása, paraméterezése.
- Biankó dokumentumok megtervezése.
- Történeti adatok betöltése, migrálása (opcionális).
- Rendszer dokumentációk és oktatási anyagok elkészítése.
- Felhasználók és rendszergazdák képzése.
- Az implementált rendszer és az újratervezett folyamatok tesztelése.
- A rendszer ütemezett élesítése.
- Biankó dokumentumok gyártása és szállítása az elfogadott ütemezés szerint.
- Második szintű support szolgáltatásunk támogatja ügyfeleink hatékony probléma kezelését.
- Az éles üzemű rendszer eszközeinek és perifériáinak rendszeres karbantartása biztosítja a folyamatos hibamentes működést.